עזבו את החד פעמי – בקבוקי מים מומלצים לכל מטרה

לא יודע מה אתכם, אני אף פעם לא הצלחתי להקפיד על שתיית כמות המים המומלצת. באמת, לא משנה כמה ניסיתי, איכשהו תמיד אני מרגיש שלא שתיתי מספיק מים. לעומת זאת, אשתי כל היום מחוברת לכוס מים, שותה ושותה, ותמיד מסבירה לי גם כמה זה בריא, כמה זה חשוב לכליות, לעור הפנים ולמה לא? 

אז החלטתי לאתגר את עצמי. כל היום אני מנסה להזכיר לעצמי כמה טוב מים עושים לגוף. מה, אני לא רוצה עור פנים צעיר? ברור שכן. אני לא רוצה פעילות כליות תקינה? קל.
כך מצאתי את עצמי עולה מבקבוק מים של חצי ליטר ביום לאזור הליטר ביום. שיפור, אך לא מספיק.

אני יכול לפרט פה המון סיבות שונות ומגוונות למה שתיית מים היא חיונית ובריאה, וכל הטרחנים שמציעים לנו לשתות יותר, באמת צודקים, אבל אני לא אעשה את זה. אני אגש ישר לעניין.

כדי לשתות יותר מים באופן יום יומי התחלתי למלא בקבוק פלסטיק חד פעמי באופן רב פעמי. עד שאחרי יומיים או שלושה הוא פשוט נהיה מסריח וצהוב. כן, מסתבר שבקבוקי הפלסטיק, שמיוצרים לשימוש חד פעמי, אינם מיועדים לשימוש רב פעמי. הייתם מאמינים?

אז התחלתי קצת לחקור יותר לעומק ומסתבר ששימוש חוזר בבקבוק פלסטיק הוא BIG NO NO.

שתייה חוזרת בבקבוק פלסטיק מאפשרת לחיידקים לגדול בתוכו ומסכנת אתכם ואת בריאותכם.
כמו כן, פלסטיק הינו חומר המפריש כימיקלים שונים בטווח זמן מסוים ומזהם לנו את הסביבה ולכן, עדיף שתשאירו את החד פעמי לשימוש אחד בלבד. (או בכלל לא).

זיהום פלסטיק
אם תוכלו להימנע מפלסטיק, מה טוב.

בקבוק מים רב פעמי

אז אחרי שהבנו את יתרונות שתיית המים וחסרונות שתייה חוזרת מבקבוק פלסטיק חד פעמי, בואו נדבר על הפתרונות. בשוק קיימים היום המון סוגים של בקבוקי שתייה רב פעמיים. כמובן שגם כאן, יש כמה סוגים אשר נחשבים פחות טובים ואף מסוכנים עקב שימוש בחומרים מסרטנים כמו ביספנול A, אבל בהחלט ישנם כמה בקבוקים ראויים אשר יכולים לשמש אתכם ביום יום לעבודה, לילדים לבית הספר או כבקבוק ספורט לאימון. 

כשאתם קונים בקבוק מים רב פעמי חשוב לבדוק מאיזה חומרים הוא מיוצר, כיצד הכי נכון לנקות אותו, האם אזור הפיה אטום למגע עם האוויר, שכן מגע עם האוויר מחמצן את הפייה ומאפשר התרבות חיידקים.

בקבוק קונטיגו (Contigo)

בקבוקי קונטיגו

חשבתם שנשאיר אתכם בלי המלצה? בקבוק קונטיגו הוא טרנד חם שהופך נפוץ מסביב לעולם. זה התחיל, כצפוי, בעולם הספורטאים ומתאמני מכון הכושר כבקבוק ספורט, ולאט לאט השתלט גם על העולם שמסביב. כיום, בקבוק Contigo הוא בקבוק מים רב פעמי מהנמכרים ביותר בעולם. השילוב בין עמידה בתקנים מחמירים של משרדי בריאות מסביב לעולם, עיצוב מודרני ומגוון ומחיר שפוי הפכו את בקבוק קונטיגו לרב מכר עולמי. תוכלו לרכוש בקלות את אחד מהבקבוקים המומלצים של קונטיגו באמזון בלחיצה על אחת מהתמונות ⬇️

אז מהם היתרונות של בקבוק מים קונטיגו?

  • מד מים – בקבוקי המים של Contigo מגיעים עם קווי מדידת מים על גביהם. היתרון בכך מתחבר ישירות לאתגר שתיית המים שדיברנו עליו בתחילת המאמר. באמצעות קווי מדידה אלו, אני יכול לאתגר את עצמי ולהגדיר יעדי שתייה ברורים. למשל, עד ארוחת הצהריים אסיים 250 מ"ל של מים.
  • טכנולוגיית Autosealישנם מספר סוגים של בקבוקי מים קונטיגו. בקבוק קונטיגו קורטלנד מאובזר במכסה נגד שפיכת מים בטכנולוגיית איטום אוטומטית. באמצעות טכנולוגיה זו, בקבוק המים יודע מתי להיסגר. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור כדי לשחרר את המים, לשחרר את הכפתור והבקבוק נסגר. כך, גם בין לגימות, הבקבוק אוטם את המים למגע עם האוויר ומונע חדירת חיידקים.
  • ידית נשיאהכל בקבוקי המים של קונטיגו מצוידים בידית נשיאה, נוחה ושימושית אשר מאפשרת הצמדה של בקבוק המים לכל תיק, תרמיל או מוצ'ילה. דוגמה נוספת לפרקטיות של עיצוב הבקבוק של קונטיגו היא העובדה כי הוא מתאים כמעט לכל מחזיק כוס באוטו, כך שתמיד יהיה לכם איפה להניח אותו בין השלוקים.
  • ניקיון בקבוק מים קונטיגו ניתן לניקיון במדיח כלים (רק בחלק העליון). ניקיון במדיח מאפשר חיסכון בזמן וכמובן ניקיון יסודי יותר משטיפה ידנית. 
  • אחריותבקבוקי Contigo מגיעים עם אחריות לכל החיים!

לסיכום, השילוב בין הצורך החיוני שלנו לשתות כמות מים גדולה בכל יום והנזק שבשימוש חוזר בבקבוק פלסטיק חד פעמי, הופך את בקבוק המים של קונטיגו למוצר חיוני עבור כל אחד מאתנו. בקבוק מים רב פעמי של קונטיגו הוא ידידותי לסביבה, ידידותי לנו ובהחלט מסייע לי בכל הנוגע להגדלת צריכת המים היומית שלי.

אמזון מציעה את הבקבוקים של קונטיגו במחירים זולים יותר מהמחירים בארץ כולל עלות המשלוח ובמגוון גדול יותר, מוזמנים לבדוק אותנו 😉