אביזרים לשואב אבק דייסון

מה לא נאמר ונכתב על שואב האבק של דייסון? מאז שנת 1993 בהם נוצר הדייסון הראשון, הרבה עבר על השואב האלחוטי הנהדר הזה וגם כיום אנו עדים לדגמים חדשים וחדישים שמגיעים לחנויות בכל שנה.
אמנם המחיר שלו לא מהזולים שאפשר למצוא בשוק, אבל מעריצי דייסון נשבעים שאין לו תחרות והמחיר מצדיק את ההשקעה.

חברת דייסון שמה לדגש מספר פרמטרים שמובילים אותה בכל תחום הפיתוח ואחד מרכזי שבהם הוא העמידות. דייסון בנוי מחומר מיוחד הנקרא פוליקרבונט. מדובר בחומר עמיד וחזק אשר מבטיח מינימום תקלות ואורך חיים ארוך במיוחד. כל מוצרי דייסון עוברים בקרות איכות רבות וקפדניות על מנת להבטיח את איכות המוצר שיוצא מהמפעל אל הלקוח.

בשנים האחרונות הלך והתחזק שמו של דייסון בעולם וכיום הוא נחשב אחד ממוצרי החשמל הנמכרים ביותר בעולם! כמובן שהצרכן הישראלי לא דילג אף הוא על השואב הפופולארי ואחוזי הרכישה שלו בשנים האחרונות בישראל במגמת עלייה מתמדת. כמובן שעם שם כל כך טוב בתחומו, השואב של דייסון הוא לא מוצר זול. לכן, ישראלים רבים מוותרים על הקנייה באמצעות היבואנים הרשמיים בישראל ומזמינים דייסון ואביזרים לדייסון מחו"ל.

אביזרים לשואב אבק

הזמנה של אביזרים לשואב אבק דייסון מחו"ל מאפשרת לנו לשכלל את יכולותיו של הדייסון שלנו מבלי לחורר את הכיס. אתרים כמו אמאזון, איביי, עליבאבא ועוד אתרים מוכרים פחות, מציעים מגוון אביזרים לשואב אבק דייסון במנעד מחירים רחב.

אז מה זה אומר בשבילכם?

ובכן, אחרי שהשקעתם אלפי שקלים בדייסון 8V, דייסון 6V או צייקלון, הזמנת אביזרים משלימים לדייסון היא פשוטה בהרבה וזולה בהרבה.

אביזרים לשואב אבק דייסון מאלי אקספרס

העובדה כי המשלוחים מחו"ל הפכו פשוטים יותר, מציעים מגוון רחב יותר של מוצרים ולרוב גם זולים יותר הפכו גם אביזרים משלימים לדייסון לסחורה מבוקשת. העובדה כי שואב אבק של דייסון עולה אלפי שקלים, גורמת לישראלים רבים לחפש אביזרים משלימים לדייסון במחירים שווים יותר לכל כיס, בעיקר באמצעות אתרי ההזמנות השונים מחו"ל, כמו אמאזון, איביי, אליאקספרס ועוד.

אביזרים משלימים לדייסון כוללים מברשות מיוחדות לניקוי רהיטים, רכב, מזרונים וספות. כמו כן, תוכלו למצוא צינור מאריך גמיש, מברשת לניקוי עדין, ניקוי בוץ ואפילו אביזר מיוחד לסרק את הכלב שלכם תוך כדי שאיבה של השיערות. כל אלו אמורים להפוך את הדייסון שלכם לשואב אבק כל יכול אשר מתאים את עצמו לכל פעולת ניקיון ושורד איתכם לאורך שנים.

אם תחפשו באתרים הפופולאריים סט אביזרים לדייסון 10V, אביזרים לדייסון 6V או ערכת אביזרים לדייסון 8V, תמצאו אלפי תוצאות ומאות מוצרים אשר יוכלו להתאים לדייסון שלכם ולשדרג את החוויה שלכם ממנו.

הנה כמה אביזרים לשואב אבק דייסון שאפשר למצוא באלי אקספרס שממש אהבנו ויוכלו בהחלט לשדרג לכם את השואב:

1. סט אבזור עבור דייסון v6, v7, v8, v10, v11

אביזרים לדייסון
פחות מ-60 ש"ח באלי אקספרס

 

2. מתקן לתליית אביזרים

מתקן לתליית אביזרים
20 ש"ח באלי אקספרס

 

3. מחבר מיוחד לכלבים

אביזר לשואב אבק לכלבים
פחות מ-50 ש"ח באלי אקספרס

 

4.  צינור מאריך לשואב אבק דייסון

צינור מאריך לדייסון
35 ש"ח באלי אקספרס

 

5. פילטר חלופי לדייסון

פילטר לשואב אבק
פחות מ-50 ש"ח באלי אקספרס