הציוד המושלם למתאמן בחדר כושר

אחרי כל התירוצים וכל הדחיות, הגיע רגע האמת שלכם והחלטתם להירשם לחדר כושר והפעם גם באמת ללכת. כל הכבוד! 👍 ללא ספק, רצון זה חשוב, התמדה עוד יותר חשובה ועם הזמן גם תראו תוצאות.

לכל מתאמן מתחיל יש את הסיבה שמביאה אותו לחדר הכושר, בין אם זה הרצון לחשוף גוף חטוב בחוף הים ובין אם זה הרצון לא להתנוון כל היום מול המחשב. כך או כך, השינוי לטובה הוא מבורך.
בשנים האחרונות חלה עלייה מסיבית במודעות של אנשים לחשיבות הפעילות הספורטיבית בחיי היום יום. ארגוני בריאות מסביב לעולם מפרסמים חדשות לבקרים מחקרים אשר מסבירים כמה פעילות גופנית חיונית גם לגוף וגם לנפש.

בעקבות העלייה במודעות הלכו והתפתחו ענפי ספורט שונים ומגוונים וכל אחד מאיתנו יכול למצוא ממש מחוץ לבית שלו קבוצות ריצה, קרוספיט, טריאתלון, פארקי התעמלות, מגרשי ספורט וכמובן, חדרי כושר.

העלייה המטאורית של מתאמנים הביאה לפריחה מחודשת של חדרי הכושר. אם בעבר חששנו להירשם לחדר הכושר כי לא באמת ידענו אם נוכל להתחייב ולהתמיד והיה מאוד קשה לבטל מנוי לחדר הכושר (צ'נדלר בינג, מישהו?) הרי שהיום עם התחרות הגדולה בין המכונים ושינוי החוקים ברגולציה, ניתן להירשם לחדרי הכושר מבלי התחייבות ובלי חשש.

כאשר אנו מתחילים להתאמן בחדר הכושר ישנם מספר דברים שיש לעשות מראש:

  • התייעצות עם רופא – חשוב לוודא שאכן אנו בריאים ומסוגלים להתמודד עם האימון העצים של חדר הכושר, במיוחד לצעירים מתחת לגיל 16 ומבוגרים מעל גיל 50.
  • בניית תכנית אימונים – עם מדריך מוסמך בה נגדיר את המטרות שאנו רוצים להשיג מהאימון.
  • תזונה – חשוב מאוד לדעת מה מומלץ לאכול לפני אימון, בזמן אימון ואחרי אימון על מנת להפיק תועלת מרבית מהאימון ולראות תוצאות לאורך זמן.

אז נרשמנו לחדר הכושר, התייעצנו עם רופא, בנינו תכנית אימונים והכל מוכן? מעולה. כל שנותר לנו עכשיו הוא להצטייד בציוד הטוב ביותר שיעזור לנו להתאמן ולהפיק את המיטב.
ריכזנו עבורכם את הציוד המומלץ ביותר מהראש ועד כף רגל שניתן להזמין באינטרנט במחירים מעולים!

הרשימה האולטימטיבית למתאמן בחדר הכושר

1. אוזניות אלחוטיות

אין כמו מוזיקה טובה שאתם אוהבים כדי להכניס אתכם לקצב ולתת לכם מוטיבציה. אנו ממליצים על אוזניות בלוטוס אלחוטיות כדי להקל על התנועתיות ולא להיות מוגבלים.

  • TaoTronics Active Noise Cancelling

לרכישה באמזון

  • Haylou GT1 TWS

לרכישה באלי אקספרס

 

2. בגדים מנדפי זיעה (Dry fit)

סט חולצות מנדפות זיעה וריח מעולות שייתנו לכם להתאמן בראש שקט מבלי חשש שאנשים מריחים מכם זיעה.

חולצות לגברים

חולצות לנשים

מכנסי אימון לנשים

לרכישה באמזון

מכנסי אימון לגברים

לרכישה באמזון

 

3. מגבת מנדפת זיעה

כל מתאמן בחדר הכושר חייב מגבת, גם לשימוש אישי וגם כדי לשים על המתקנים על מנת למנוע מהזיעה שלנו להפריע לאחרים. מגבת לחדר הכושר צריכה להיות מבד דק, מנדפת זיעה, לא סופגת ריחות ומתייבשת מהר.

  • Fitness Fast Cold Sense Sports Towel

לרכישה באלי אקספרס

  • 2HOPESHINE Microfiber Fitness Workout Towel

לרכישה באמזון

 

4. כפפות אימון

כאשר אנו מתאמנים בחדר הכושר לאורך זמן, החיכוך בין המשקולות המחוספסות לידיים שלנו יוצר יבלות ויובש לא נעים בידיים. כפפות מתאימות לחדר הכושר יעזור לנו לשמור על הידיים שלנו נעימות למגע וגם קצת יותר נקיות, בכל זאת..

  • כפפות אימון מאלי אקספרס

לרכישה באלי אקספרס

  • כפפות אימון מאמזון

לרכישה באמזון

 

5. תיק ספורט

כאשר אנו הולכים לאימון, חשוב לקחת תיק ספורט מתאים בו נוכל לשים את כל הציוד שלנו לאימון וכמובן במידת הצורך בגדים להחלפה וכלי רחצה.

  • נשים

לרכישה באלי אקספרס

  • גברים

לרכישה באמזון

 

6. בקבוק מים רב פעמי

בקבוק מים הוא חובה (!) לכל מתאמן. בין התרגילים ותוך כדי האימון חשוב להחזיר לגוף נוזלים באופן שוטף וכמובן שאנו ממליצים על בקבוק מים רב פעמי. קודם כל, זה ירוק יותר לסביבה. דבר שני, בקבוק מים רב פעמי נוח יותר לשימוש, נקי יותר מחיידקים וגם מעוצב יפה אז מה איכפת לכם?

  • בקבוק מים קונטיגו מאמזון

לרכישה באמזון

  • בקבוק מים UZSPACE מאלי אקספרס

לרכישה באלי אקספרס

 

7. שעון דופק

למתאמנים היותר מתקדמים אשר שמים דגש על פעילות אירובית, מומלץ לרכוש שעון דופק אשר יכול לנטר את הפעילות הלבבית שלכם, לתת אינדיקציות על האימון האחרון שלכם לעומת אימונים קודמים, למדוד מרחק, איכות שינה ועוד.

  • JACOOL Fitness Tracker

לרכישה באמזון

  • M4 Smartband

לרכישה באלי אקספרס

ובכן, עכשיו שיש לכם את המלצות לכל הציוד הנדרש ואתם בהחלט מודעים לחשיבות הפעילות הספורטיבית כל שנותר לכם הוא להתחיל להתאמן וכמובן להשתדל להתמיד. בהצלחה! 🙂